1911 онд хуучнаар Сайн ноён хан аймгийн Үйзэн гүний хошуу, эдүгээгийн Завхан аймгийн Алдархаан сумын нутаг Ар шанд гэдэг газар өртөө улаач Донровын гэр бүлд төржээ. Өвөг дээдэс нь одоогийн Өвөрхангай аймгийн Тарагт сумаар нутагтай хүмүүс байв. 1920 онд (9 нас) Д.Намдаг хошууны бага сургуульд оржээ.
“ТҮРЭГИЙН ХААНТ УЛС БА ӨНӨӨГИЙН ТУРК УЛС” хэлэлцүүлэг (2023-5-4).
Хэлэлцүүлгийг захиалагч: ҮАБЗ-ийн Ажлын алба. Хэлэлцүүлгийг чиглүүлэгч ШУА-ын төлөөлөл. Илтгэл тавигчид: ШУА, Сэргэлэн Интернашионал Экспедишн ТББ. Оролцогчид: Үндэсний Аюулгүй Байдлын Зөвлөл, Гадаад Харилцааны Яам, Соёлын Яам, Шинжлэх Ухааны Академи, их, дээд сургууль, эрдэм шинжилгээний хүрээлэн, төв, Сэргэлэн Интернешнл Экспедишн ТББ-ын төлөөлөл.
" БИ ХААНА ТӨРӨӨ ВЭ?"
Хөх манхан тэнгэрийг эзэгнэнхэн төрлөө би
Хөмсгөн сарны аялах алсын алс тойрогт
Холын хоёр одны тохиох бяцхан чөлөөнд
Хоёр нүдний үзүүрт цэнхэрлэх төдий тэртээд
Хөх манхан тэнгэрийг эзэгнэхэн төрлөө би
Цаст цагаан уулыг эзэгнэнхэн төрлөө би
Төвдийн өндөрлөгийн зүүн хэсэгт орших Дээд Монголчуудын шинэ цагийн нэгэн дуунд “Дуулж мэндэлдэг Хөхнуурт минь ирээрэй” гэсэн мөрүүд байдаг.
Б.Ринчин гуай, Ц.Дамдинсүрэн гуай хоёр хүнд байдлаас биенийгээ хэрхэн аварч байсан тухай нэгэн түүх сонсож байснаа толилуулъяа.
Герман, Францад сурсан сурагчдын дунд таван охин явсан нь Хаалаа, Цэрэнханд, Сурмаажав, Батсүх, Юмхүү нар.
Монголын дундад зууны үеийн хүн чулуун хөшөө.
Сүхбаатар аймгийн Дариганга сумын төвийн зүүн хойно дөрвөн хүн чулуун хөшөө бий. Эдгээрийг нутгийн ард олон “ноён, хатан, хүү, бэр” хөрөг хэмээн нэрлэж хадаг тавин идээ, цагааныхаа дээжийг өргөж хүндэлсээр иржээ.
– Буцалсан усанд хужир хийж гар хөлөө дүрвээс шар ус арилна.
– Хооллохын өмнө жамц давстай ус уухуйд хоолны шингэц сайжирна.
Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat | Sun |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
2
| |||||
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
© 2018 Монголын бөөгийн нэгдсэн эвлэл. Зохиогчийн бүх эрх хуулиар хамгаалагдсан.